دو سال قبل (سال ۱۴۰۰) اندازه کل بازار آنلاین رسمی ایران ۱۲۳۰ هزار میلیارد تومان بوده است! 😳
همه میدانند که حجم گردش پول در فضای آنلاین به شدت بزرگ است و راه اندازی یک کسبوکار آنلاین از همیشه راحتتر شده است. این به معنای آن است که افراد زیادی به فکر یا درحال فروش محصولات و خدمات خود در فضای آنلاین هستند. اما آیا همه این افراد با فروشگاه اینترنتی خود به اندازهی کافی میفروشند و سود میکنند؟ جوابش را شما میدانید، خیر! اما قطعا این عدم فروش بالا، دلایل مختلفی دارد.
آسیب هایی که یک فروشگاه اینترنتی نامناسب به بیزینس شما وارد میکند
قضاوت منفی از برند شما، کاهش فروش، افزایش نارضایتی مشتریان، ممانعت از توسعه کسبوکار، هدر رفتن سرمایه و حتی باعث بروز مشکلات قانونی و حقوقی میشود. اما زمانی که از قبل اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید هرگز با مشکلات بالا مواجه نمیشوید. اگر هم مواجه شدید میدانید چجوری باید حلش کنید.
<span data-metadata=""><span data-buffer="">چطوری میشه جلوی این مشکلات رو گرفت؟
در کتاب ویژگیهای یک فروشگاه آنلاین پرفروش عوامل اصلی که باعث میشود یک فروشگاه اینترنتی به ایدهآل برسد و آماده فروش به مخاطبان باشد، توضیح داده شده است. به علاوه یک چک لیست هم آماده شده که چیزی را از قلم نندازید.